بازگشت دوباره من
 
داستانهای جذاب
چهار شنبه 27 خرداد 1398برچسب:, :: 11:11 ::  نويسنده : امیر محمد

سلام دوستان عزیزم ببخشید که من چند وقتی بود حدود دو سال اینجا سر نزده بودم اما حالا با دست پر برگشتم شاید من اینجا کمتر بیام اما شما میتونید بیاید به سایتم

تو این مدت رو سایتم کار میکردم. خوشحال میشم بیاید.

تازشم یادتون نره نظر بزارید.

ipishro.if

اسمش آی پیشرو هست.

راجع به اخبار تکنولوژی روز دنیا هست.

حتما سر بزنید.

منتظرما!!!!



نظرات شما عزیزان:

navid
ساعت20:56---30 دی 1392
با سلام خدمت همکار گرامی!
اگر به دنبال یک کسب و کار مناسب در اینترنت میگردید یک سری به وبلاگ من بزنید.
در این وبلاگ یک سیستم همکاری در فروش معتبر (تست شده توسط خودم) معرفی شده
در ضمن در این وبلاگ محیطی برای قرار دادن اگهی های شما تدارک دیدم.
شما میتوانید تبلیغات را در وبلاگ خود نیز بگذارید!
در صورت وجود هر گونه سوال ،سوال خود را در :
www.tejaratelc.parsiblog.com
مطرح فرمایید حتماً پاسخ خواهم داد.
به امید موفقیت شما!


عسل
ساعت4:37---19 دی 1392
سلام
با افتخار می گم وبلاگ کاملا متفاوت و مفیدی دارید.
دوستان این شماره من یعنی عسل و دوستم سارا که حاضریم با دوستان آشنا بشیم لطفا فقط زنگ بزنید.از مدیر وبلاگ خواهش می کنم این پیام رو تائید کنید یک دنیا تشکر
09125212732

09124710074


انجمن تفریحی شادی وب
ساعت22:18---2 آذر 1392
سلام

امیدوارم حالت خوب باشه.

یه انجمن تفریحی تازه راه افتاده برای ایجاد محیط صمیمی و دوستانه و "کاملا سالم" . . میتونی اوقات فراغتتو اونجا

باشی وکلی با کاربرا خوش بگذرونی .

دیگه بهتره من چیزی نگم و بقیه ی ماجرا رو خودت تو آدرس زیر ببینی

خوشحال میشم دعوت من رو قبول کنی

حتما سر بزن و عضو شو! منتظرت هستم:

http://shadiweb.ir/

اینم لینک ثبت نام :

http://shadiweb.ir/member.php?action=register&referrer=1< br />
به امید دیدار
فعلا


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





درباره وبلاگ


به وبلاگ من خوش آمدید
آخرین مطالب




دریافت كد ساعت


برای نمایش تصاویر گالری كلیك كنید


دریافت كد گالری عكس در وب

بازی آنلاین


<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وبلاگ:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید